text.skipToContent text.skipToNavigation
Even geduld, we verzamelen alles voor je! Even geduld, we verzamelen alles voor je!
true

Klacht melden.


Vervelend dat je een klacht hebt over onze diensten of onze producten. Bij ons staan snelle en schadevrije leveringen hoog in het vaandel alsook de administratieve afhandeling hiervan. Maar ook bij ons en onze leveranciers gaat er soms helaas wel eens wat mis. Natuurlijk willen we dit zo spoedig en goed mogelijk voor je oplossen. Daarom kun je alle klachten vanaf nu direct online melden via onderstaande formulieren.

We maken hierbij onderscheid tussen verschillende klachten. Kies daarom het formulier dat het best betrekking heeft op jouw klacht zodat de informatie zo compleet mogelijk bij ons wordt aangeleverd.

Wanneer je het formulier op werkdagen voor 12:00 uur invult, nemen wij nog dezelfde dag contact met je op. Formulieren na 12:00 uur ingevuld, worden de z.s.m. maar in ieder geval de eerstvolgende werkdag vóór 12:00 uur in behandeling genomen.  

We zullen jouw gegevens niet voor andere doeleinden gebruiken of delen met derden.
 

ONLINE KLACHTEN MELDEN:




TELEFONISCH KLACHTEN MELDEN:

De meest snelle manier om een klacht in behandeling te nemen is door het invullen van een van onderstaande formulieren. Volstaat dit niet voor je of heb je hierover andere vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op:

T   +31 (0) 416 566 566. Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 8.00u - 17.30u.

RETOUREN MELDEN:

Goederen die retour komen dienen onbeschadigd en degelijk verpakt aangeboden te worden. Door afspraken met elkaar te maken kunnen wij je een retourservice aan blijven bieden volgens het gewenste serviceniveau. Houdt hier dan ook rekening mee. Het afhaal- en retourbeleid lees je via onderstaande button. Zo helpen wij vakmensen vooruit. 

Product- of transportschade.

Transportschade zichtbaar bij levering:

Graag, ook bij twijfel, aantekening op vrachtbrief van vervoerder en vervolgens binnen 24 uur via onderstaand klachtenformulier melden inclusief foto’s.

Transportschade niet zichtbaar bij levering:

Indien de schade of het verlies niet uiterlijk waarneembaar is, graag binnen 5 werkdagen via onderstaand klachtenformulier melden inclusief foto's.


Werkt de button niet? Klik dan hier

Schade of klachten machine.

Schade aan of klachten over bij ons bestelde machines, graag z.s.m. via onderstaand klachtenformulier melden inclusief foto's indien van toepassing.


Werkt de button niet? Klik dan hier

Product verkeerd/niet geleverd.

Verkeerd bestelde, of niet geleverde producten z.s.m. melden via onderstaand contactformulier of neem contact met ons op via verkoop@maiburg.nl of bel naar +31 (0)416 566 566. Hiervoor worden additionele kosten voor ophalen en handling in rekening gebracht. Zie retourbeleid.


Werkt de button niet? Klik dan hier

Overige klachten.

Overige klachten graag z.s.m. melden via onderstaand contactformulier inclusief foto's indien van toepassing.


Werkt de button niet? Klik dan hier